softver ( program ) za graditeljstvo,  proizvodnju, CRM i upravljanje i računovodstvo Održavanje Indicio d.o.o.
 
helpdesk

Carpio d.o.o. omogućuje korisniku široku lepezu podrške sa svrhom što boljeg saživljavanja programske podrške u tvrtki. Tehnička služba je organizirana na takav način da je u većini slučajeva u mogućnosti reagirati trenutno, odnosno u tijeku istog dana, čime se postiže osjećaj sigurnosti korisnika. Carpio d.o.o. prati korisnika u slijedećim varijantama:
 

  • Helpdesk - prijava za intervenciju
  • Telefonske konzultacije su besplatne
  • RCS služba-internet (podrška klijenta na daljinu): za vrijeme radnog vremena (08:00 - 16:00)

Korisnicima je omogućeno spajanje preko javne HPT mreže (putem modema) na jednu od telefonskih linija koje koristi služba ili putem Interneta. Spajanjem na RCS službu, korisnikov stroj ima 2 tastature i 2 ekrana: jedan se nalazi na lokaciji klijenta, a drugi u našoj RCS službi. Slika je na oba ekrana ista, a naša tehnička služba može naprosto pokazati korisniku kako učiniti određenu funkciju, te korisnik stječe dojam da su stručnjaci naše službe cijelo vrijeme u njegovom prisustvu. Značaj ove službe je izuzetno vrijedan, posebno u fazi uvođenja informacijskog sistema. RCS služba se koristi i u svrhu instalacije novih rješenja, ili pregleda / ispravka korisničkih podataka, parametriziranja aplikacija za pojedinog korisnika, kreiranja novih lista, kalkulacija i sl.. Da bi korisnik mogao upotrebljavati usluge naše RCS službe mora posjedovati modem, te odgovarajuću programsku podršku.
 

    Intervencija po pozivu:
     

Ukoliko problem korisnika nije moguće riješiti putem RCS službe, ili korisnik zahtijeva prisustvo naših stručnjaka na svojoj lokaciji, Carpio d.o.o. će ovakvu vrstu usluge naplatiti prema potpisanom radnom nalogu, uz naplatu eventualnih putnih troškova i troškova eventualnog noćenja.
 

    Ugovor o održavanju:

Carpio Prime - najam računalnog centra

Po želji korisnik može sklopiti ugovor o održavanju, čime rezervira odabranu količinu sati naše tehničke službe mjesečno i ostvaruje pravo na prioritet u odzivu naše tehničke službe. Ugovor se može sklopiti na 3, 6 ili 12 mjeseci. U sklopu ovakvog tipa ugovora moguće je ostvariti dodatno školovanje, izradu formulara, unos postojećih normativa ili drugih radova održavanja.
 

Prilikom evaluiranja naše tehničke podrške održavanja, potrebno je imati u vidu da su poboljšanja ili nove funkcije zahtjevane zakonom, uključene u Jamstveni period od 12 mjeseci, odnosno, nakon isteka jamstvenog roka, u godišnju pretplatu u visini 10% od cijene instalirane programske podrške.
 

Carpio besplatna Prezentacija

Izjava o zaštiti podataka - Indicio d.o.o. prepoznaje važnost zaštite osobnih podataka te čuva privatnost posjetitelja svojih stranica. Sve informacije koje posjetitelj pošalje ili budu automatski zabilježene koriste se jedino i isključivo za vlastite potrebe i statističke analize.
Sve osobne podatke, a posebno adrese elektroničke pošte, kontakt brojeve telefona, mobilnih i faks uređaja koje posjetitelj pošalje korištenjem elektroničke pošte, kroz forme ili na bilo koji drugi način Indicio tretira kao poslovnu tajnu i ne dijeli s trećim stranama.

[Pocetna] [O nama] [Carpio] [Prezentacija] [Odrzavanje] [Akademija] [Prirucnici] [Jamstvo] [Članci] [novosti]